13 tonn

Satt i dag morres og tenkte att det hadde vært kjekt å bli ferdig med stein rundt drivhuset før kulda setter inn .

No er det ikke alle kvelder min kjære orker å gå ut og plukke stein ,han er tross alt sliten etter endt arbeidsdag og lang pendlervei.

Det er da fruen får den glupe ideen og bestiller seg 13 tonn med stein hi hi,2 timer senere er den kommet på plass

jepp no har fruen nok å ta seg til med :)) som dere skjønner har jeg trillet stein i førmiddag,og ja jeg passer ryggen min.Hauen er jo så stor att jeg ikke behøver å bøye meg for å plukke :))trillebåra er liten så det blir ikke enorme lass i gangen heller,men jepp det blir superfint ute no :))og så har jeg noen tonn til overs om jeg skulle finne på nye sprell i hagen hi hi.

Vi er velsignet med plass,for denne haugen som no ligg bak fjøsen er godt ute av både synsvinkel og ute av veien,så her kan den ligge så lenge vi trenger det :))

Ellers har jeg tatt i hus det meste av hagemøbler i dag,da slipper jeg å springe om høst stormane plutselig skulle dukke opp,vi har uansett den lange flotte fastskrudde benken å sitte på så det går greit 🙂

En liten bøtte med plommer har jeg også rukket å få i hus,veldig enkelt i dag for svigermor fikk hele fangsten med meg :))

ønsker alle en fin dag

18 kommentarer

Siste innlegg