laaaaaang førmiddag

Vi reiste bortover tidlig,i god tid før butikkane åpnet iallefall ,tenkte eg skulle klippe meg på chess som har første mann til mølla opplegg.

Helt utrulig kor fort det fyltes der,skulle tru noen sov utenfor for å komme først.Vel jeg sette meg i kø fikk beskjed om att det ville ta en time,det tok to :(to meget lange timer før jeg kom til sukk,var så glad da jeg var ferdige att jeg egentlig bare ville hjem igjen.

Vi handlet fort og kjørte hjem.Vel hjemme hadde yngste datter med samboer kommet og like etter kom yngste sønn :))no blir dei her i helgen ,men datter blir til tirsdagsmorgen ::))

Da alle guttene forsvant ut gikk jeg og datter ut i hagen og plukket plommer :))jeg lærte datter å lage sylte og hun kokte,plukket ut steiner og øste opp :))

ei flinke og blide jente får masse av dette med seg hjem igjen :))for vi trenger virkelig ikke all denne sylta.

Medan hun er her vil hun hjelpe meg med resten også:))og jeg er utrolig taknemlig for det.

I morgen har vi planer om å gå på fjellet så det er bare å krysse fingrane for govær 🙂

16 kommentarer

Siste innlegg