God morgen

Det blir en utrolig deilig dag i dag også,dette later til å bli en nydelig høst 🙂

Etter noen koselige dager med yngste datter hvor vi har tilbrakt mye tid i fjella er jeg nå alene hjemme,undersåttene har stort behov for kvile så i dag blir det ikke store sprella utenfor husveggane.Jeg må sykle en liten tur til Bjørke i kveld da soknerådet må ha et møte men bortsett fra det blir det nok litt til på kjøkkenet.

Min kjære plukket inn plommer i går kveld

og som dere sikker forstår så må alt dette gjørast noe med,og fortsatt er det vist mer der ute i trea:)

første koke er på plass og innimellom skal jeg kose meg med å lese og komentere blogger :))

Var en liten tur innom butikken også i går og da ble dette med hjem

som dere skjønner har jeg planer om å ta i bruk strikkepinnane igjen også nå :))

Da ønsker jeg dere alle en fin dag,så får jeg pleien undersottene mine hi hi

20 kommentarer

Siste innlegg