En rolig dag

God morgen.

I dag skal jeg ha en rolig dag,jeg skal værken safte eller sylte :))og jeg skal ikke på fjellet.

No sitter jeg og hygger meg med god morgen norge og strikkepinnane :))jeg har startet opp med strikkeprosjektet mitt og det var kjekt :))

Dagen skal inneholde kos,mulig jeg drar på venninnebesøk ,litt middagslaging og ellers ingen ting :))

Jeg har jo vært veldig aktiv dei siste dagene og slik blir det når det skal fylles opp med frukt og bær og en må stelle det så det holder seg,travle dager ja,men deilig når ruskeværet setter inn og jeg har mye godt å finne på buda :))

Tåka ligger lavt i fjella i dag men det er opplett,dei sier det skal klarne og bli bedre så får vi bare se hvordan det blir ,jeg tror dagen blir bra uansett jeg :))

Må jo nyte denne uken også ,for blir det som jeg tror så har jeg 8 spennende travle uker i vente med masse trening for hoftene mine :))

ønsker dere alle en deilig dag

13 kommentarer

Siste innlegg