Hygge

God morgen.Her har høsten innfunnet seg med regn og tåke,da er det kjekt å hygge seg inne :))

Dvs jeg kan hygge meg inne hi hi ,min kjære river naust for vi skal bygge ny.

Vi venter besøk av svoger og svigerinne i dag,da må vi ha litt å hygge oss med så jeg har stekt en fersk eplekake i dag og laget trollkrem :)ikke farlig når hage og fryser bugner

ja for det er nok av epler i hagen også,ikke store men utrolig gode 🙂

Innimellom går det i litt rydding og strikking,må jo røre meg litt :))har kommet hallveis i mønsteret på genseren no

jeg strikker i siljagarn  som er et rimeligt og sterkt garn .

For å ha hele dagen i dag fri,så drog vi til butikken i går kveld og handlet,og da benyttet jeg anledningen til å kjøpe flere nøster med silja garn for jeg hadde et for lite til genseren,tok like godt å hamstra da så nå har jeg et par bærenett fulle i disse fargene + et som er litt mørkere grått :))

Ønsker dere alle en fin fin lørdag og husk det er lov å kose seg

18 kommentarer

Siste innlegg