Sopp pose

Som dere skjønner synes jeg det er givande å finne sopp i skogen :))men det er jo litt uvørent å dragse rundt med kurv,særlig om en må sykle,ja det kan jo være att vi bare skal på fjelltur også og sånn tilfeldigvis kommer over noen gode matsopper .

Satt her for litt siden og tenkte på en gardin jeg hadde liggande

sopp er lettbedervelig mat og skal derfor alldrig oppbevarast i plastikkpose,det skal være luftigt og gjerne i papir,men av erfaring så går papirposen fort sønd når det er vått ute,da kom jeg til å tenke på dette luftige stoffet:))

så etter litt klipping og feiling klipping igjen og sying så ble det en pose :)stor og god i dobbelt stoff

ikke vanskelig å se att den lette sammenleggbare posen er å foretrekke framfor disse korgene :))iallefall om det er en ikke planlagt sopptur :))eller om en skal traske litt i bratta eller avgårde med sykkel :))i denne posen har iallefall soppen det luftigt skulle jeg mene 🙂

Ja da har jeg vært kreativ på morgenkvisten 🙂

17 kommentarer

Siste innlegg