Dag 2

Da har jeg trent i 2 dager,det er ikke dei voldsomme øvelsane men jammen kjenner jeg det alikavel.

Her hjemme sliter jeg mest med venstre hofte,det er iallefall den som gjør mest vondt,2 av øvelsane skal gjøres med 1 fot i gangen venstre i går og høgre i dag og i morgen er det venstre igjen :))og slik blir det i 8 uker.

I dag var det høgre fot sin tur og au au au kor vondt det gjorde :(jeg følte meg som en 100 åring der jeg låg på matta og bare greidde å løfte foten 5 ganger før jeg måtte ta pause,og der spinner ei anna testperson så svetten fyker veggimellom hi hi,skulle jeg komme opp i den spurten hadde jeg vært fotalaus i flere dager etterpå.

Så etter 2 dager har jeg innsett att jeg er den minst spreke av alle,en ting er å gå,sykle gå i fjella men styrketrening på hoftene er noe helt annet og det gjør vondt.

Da er det bare å håpe att etter 8 uker er jeg iallefall litt bedre,jeg vil uansett fortsette med disse 4 øvelsane etter testperioden ,for jeg tror jeg trenger det,men det blir hjemme :))

Nydelig solskinn i dag også og da er det lettere å handle synes jeg,det ble derfor 4 julegaver i dag :))dermed er jeg godt igang og superfornøgde :))

I morgen har jeg time kl 9,da må jeg sitte på med mannen kl 7 for å nå timen,etterpå skal jeg til Volda og tilbringe dagen ilag med yngstejenta vår som bor i huset vårt i Volda :))

Da ønsker jeg dere en fin kveld,så får jeg kose meg med det dere har brukt dagene deres til :))

12 kommentarer

Siste innlegg