God morgen

God morgen til alle morgenfugler.Det er lørdag,men kroppen ville ikke ligge lenger så jeg tumlet ut av sengen kl 6 i dag.

Det er fin musikk på radio,deilig kaffe i koppen,jeg skal ikke rekke bussen :))bare nyte att dagen skrider frem.Min kjære sover og det skal han få lov til,stakkaren må jo opp og pendle lange veier hver dag uken gjennom.

Hva dagen skal bringe får vi se etterhvert,det er 13+ ute og delvis skyet,tror det melder litt mer utrykk for regn i morgen enn i dag.Vi skal en tur på hytta i helgen så får vi se om det blir i dag eller i morgen.Hytta skal gjøres vinterklar og leda skal i hus,jeg har lyst å gå en fjelltur når vi er der oppe,rekner med att mannen vil rive ferdig vegger og tak på naustet i helgen også og jeg må rydde i grønnsakshagen og ta inn siste rest av sukkererter.Gulrøtter og grønnkål kan stå ute,lyt vel ta alle gulrøttene før snøen kjem men grønnkålen skal vist kunne overleve ute hele vinteren,det er bare å børste av snøen og høste :))

Men no skal jeg strikke litt,har en arm igjen på genseren :))ønsker alle en fin lørdag

10 kommentarer

Siste innlegg