4 dag

4 dag på trening er unnagjort:))med tanke på kor vondt det gjorde på fredag så vart jeg nok litt overasket i dag :))klart jeg kjente det,men det gikk greit så får vi se på torsdag når den andre siden skal jobbe :))

Da jeg reiste bortover regnet det godt,men innen jeg kom til Ørsta så hadde regnet gitt seg og det var opplett resten av dagen.

Såg etter julegaver i dag,men jeg var vist totalt tom for ideer:))så jeg får ta det igjen .

Men et par kjøp til meg selv fikk jeg :))

en stor soppbok,den var på tilbud så jeg måtte bare ha den:)i tillegg til sopparter så innholder den også matoppskrifter hvor sopp blir brukt i matrettene og fremgangsmåte på oppbevaring og tilbereding av sopp som skal lagres

jeg har hatt en salt og pepperkvern,engangs som ikke lar seg etterfylle,i tillegg gikk toppen på pepperkvernen i stykker.

Jeg hadde derfor planer om å kjøpe et slikt sett,det blir jo både rimeligere og bedre for miljøet også det.

Menn du så dyre dei var da,mellom 5 og 7 hundre for en kvern er noe dyrt,da kom jeg over disse flotte her

til kun 99 kroner,grunnen var att dei skulle slutte å produsere denne typen.Vel jeg likte dem godt,og er det siste settet der på torsdag så kjøper jeg det også :)for yngste sønn likte disse veldig godt.

No skal jeg være hjemme 2 dager og det skal bli godt :))torsdag derimot blir vi på hybel til fredag :))men no skal jeg strikke,ha en fin kveld da

16 kommentarer

Siste innlegg