effektivt

Ja no sitter jeg i volda og svaler meg ned i kjelleren :))oppe i huset varmer sola så det ble så altfor hett:))

Jeg har hatt en særdeles effektiv dag i dag,yngste datter tilbød seg å kjøre meg til fysio:)og jeg takket jo ja.

Hos fysio gikk det over all forventning i dag,helt utrulig så dette lover godt :))

etter trening dri vi på shoping og siden jeg hadde bil tillot jeg meg å handle mer enn planlagt hi hi,

Det resulterte i att jeg straks er ferdig med julegavehandelen :)for i dag var handlelysten tilstedet og jeg dumpet borti masse flott :)det er tidlig jeg hvet det,men du så deilig å slippe det kavet når snødrevet og julejaget starter  i vinter,da kan jeg slappe av og gjøre koslige ting istedenfor :))

Det er ikke lenge før mannen kommer så da skal vi til vårt andre hjem for helgen :))og blir det like fint vær i helgen så blir det en tur opp på setra for å klargjøre hytta tilvinteren :))

ønsker dere en fin dag videre

4 kommentarer

Siste innlegg