rydde dagen lang

I dag har vi rydda,ikke inne for inne har vi ikke vært,nei vi har ryddet ute i hagen og forberedt den for vinteren.

Jeg fikk i hus resten fra grønnsakshagen som måtte inn,grønnkålen skal få stå ute

gulrøtter,noen litt små purreløk og noen bittesmå frilandsagurker

ikke store men det gjør ikke noe,dei blir til små picles

3 små kvitløk fant jeg i hagen også og dei havnet i samme glasset.

jeg har sådd noen frø ute og sett ned vårløker,vi har klipt plommetrær og kjørt bort hagerusk,og jeg har fått ryddet bort masse ugress i bedda.

Alt sånt arbeid tar massevis av tid men no er det gjort

fortsatt er det frodige krukker ute og i dag sette jeg dem under tak så holder dei litt lengre :))

her er det meste tatt bort men den gule får stå til frosten tar den :))

Det var godt å få ryddet skikkelig opp ute ,men for min del har det en bitte liten pris,hodepine :(og stiv rygg men jeg får håpe det gir seg etter en god natt søvn

 

15 kommentarer

Siste innlegg