på gjenngrodde veier

I dag har jeg virkelig hatt en grom dag :))bare kos med andre ord hi hi.

Siden jeg ikke skal på fysio før i morgen kunne jeg sykle inn på strikkekafe i dag:)og siden solen skinner fra en skyfri himmel valgte jeg å sykle på utsiden av tunnelen,på den gamle veien.

Det er ikke mange årene siden tunnelen ble tatt i bruk men du verden så fort det gror igjen når ingen fra veivesenet steller gamleveien lenger

og når det er så gjenngrodd som her,ja da ser mann ikke så godt hva som skjuler seg bak trærne :))jeg syklet i egne tanker da en svær ørn flakset opp,jeg kippet meg og ørnen var umulig å få på film da det var trær i veien uansett hvilken vei jeg snudde meg

hadde fåt bilde av dem om det ikke var trær her:))

ja ja tunell fikk vi jo siden det er rasfare her hvor jeg syklet,så en skal ikke vente att veien blir ryddet.

På strikkekafe vanket det marsipankake i dag :)) var heldige jeg da som fikk anledning til å delta hi hi,ei av damene hadde rundet 80 og ville spandere på oss som var tilstedet.

jeg har ikke rukket så mye mer enn dette i dag :))men det er greit med slike dager innimellom også,særlig siden helgen var preget av hodepine .

Ønsker dere en koselig kveld,her blir det ennå mere strikking rekner jeg med

12 kommentarer

Siste innlegg