Vi innretter oss

Ja vi er i ferd medå innrette oss i Volda nå :))det skal iallefall bli en fargerik stue hi hi.Jeg hadde fysio i dag,det gikk greit det,nå er jeg på nivået jeg burde vært føste dag,men når det ikke gikk så er det en kjempeframgang for meg å ha kommet dit etter 2 uker.

Nå plages jeg med et kne igjen :(så torsdag skal legen få vurdere om det bør gjøres noe med det,i mellomtiden får jeg være litt roligere i hverdagen .

Tok noen bilder gjennom bussvinduet i dag morges,kan ikke benekte att tåke kan være riktig så vakkert

mannen rydder i hagen her i Volda,det har grodd litt over sine bredder dei siste årene

det blir nok bra til slutt :)det har vært en vakker kveld,sola skinte lenge og det er en bonus med å bo her :))på Leira går jo sola ned tidlig

dette bilde er tatt fra altanen her.

I morgen skal vi til Leira igjen,vi skal på konsert :))jeg gleder meg virkelig for det er Odd Nordstoga som kommer.

Ønsker dere en fin kveld i heimen

16 kommentarer

Siste innlegg