fargeglad

God morgen.

I dag våknet vi til nok en nydelig morgen,det er blå himmel ute og her i Volda har sola allerede dukket opp :))i skrivende stund kom den ute i hagen :))det er bare 6+ men dagen blir nok varm .

Tenkte dere skulle få se mitt fargerike tilværelse nå om dagen :))enn så lenge bor vi på hybelen i huset vårt,men vår datter og samboer flytter snart og da forflytter vi oss opp i hovedetasjen.

kjøkkenet er forholdsvis nytt og jeg fikk velge fliser hi hi,da måtte det bli knall røde :))

og det gamle mørke salongbodet har jeg freshet opp med en lekker voksduk som kjennes ut som vanlig stoff

vi lider ingen nød her som dere ser :)jeg har pc,strikketøy og litt sjokolade :))og nå skal jeg opp og skravle litt med jenta vår :))

trening hos fysio er ikke før i ettermiddag så jeg tar med strikkepinnene opp i andre etasje :))ønsker dere en deilig dag

13 kommentarer
    1. God formiddag til deg. :o) Det første jeg tenkte da jeg så det øverste bildet ditt var: Åååååh, jeg er glad det ikke er meg som skal male det gjerdet .. hehe. Hos oss går fargene på hybelen i sort/hvitt/grått. Faktisk er det finere der inne enn hos oss. Iallefall før vi fikk pussa opp stua her inne.
      Fri og sløvedag her hos meg. Og jeg har bestemt meg for at det skal det være i hele dag. Har vært så utslitt de siste ukene at jeg fortjener det. ;o) God onsdag til deg.

    2. Så kjekt med så flott hybel da. Stilig kjøkken. Større kjøkken på hybelen du enn vi har i leiligheta. hm. du er kanskje alt komen deg på trening, viss ikkje sitter du å hygger deg emd dattra. Kvar skal dei flytte henne no da?. får vel vite det etter kvart. kos deg i det fine veret.

    3. Hallo!!!!! Jeg vil helt til å begynne med si at siden din er til drit stor glede for meg. Jeg synes helt ærlig at du er en av de beste i hele bloggeverden. Jeg blir helt ærlig nesten litt misunnelig fordi jeg skulle ønske dette var min blogg. Hahaha!!! Jeg hadde blogg før, men jeg sluttet å blogge fordi jeg fikk så utrolig kjempe masse stygge kommentarer. Derfor sluttet jeg helt å blogge, men du må ikke slutte, fordi da vinner bare de frekke. Men siden jeg ikke har blogg, tenkte jeg å legge igjen en konkurranse i stedet for blogglenke. Så om du klikker på lenken min så kommer du til en bra konkurranse jeg nettopp ble med i! Kanskje du kan være snill å dele den på bloggen? 😀 Det hadde vært veldig gøy om du gjorde. Uansett håper jeg du deltar selv og at du blogger kjempe masse fremover!

    4. Det ser ut til at du har alt du trenger:) Glade farger? Ja, men det tror jeg er på vei tilbake. Kjekt med litt variasjon i alle fall:)
      Jeg har forresten bodd i Volda, eller nærmere bestemt på Egset/ Mork, tre år i min pure ungdom, jeg også. Men mye er vel forandret der siden den gang. Det er noen år siden jeg var i starten på tenåra;);)
      Det ser ut til at du har det du trenger for å kose deg;)

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg