Strikkekafe

Da har jeg vært på strikkekafe igjen :))utrolig koselig med disse timene sammen.

Før strikkekafeen spaserte jeg til ei venninne,det er ca 3 km.Men det var ikke godt nei,beina mine liker ikke slike lange asfalt turer,ja ja hun skulle også på strikkekafe så vi kjørte dit og etterpå ble jeg satt av hjemme hos meg :))

I dag meldte dei ekstreme nedbørsmengder,men ennå har jeg ikke sett en eneste regndråpe ute,da jeg spaserte såg jeg att det var mørkt ute i fjorden men det kom ikke inn til oss :))

Ute er det faktisk 17+ grader,helt utrolig så jeg hadde på meg altfor mye klede hi hi.

Tok ikke med kamera i dag,men et mindre bra mobilbilde vart det  hi hi

skyet men alikavel fint ute.

Ønsker dere en fin dag fortsatt,jeg skal strikke litt,lage middag og bare nyte dagen  tror jeg trenger det :))

8 kommentarer

Siste innlegg