noe blir ferdigt

God morgen.

14+ ute og enn så lenge er det opplett.Strikkepinnane mine har kommet frem for godt ser det ut for :))for i går kveld fikk jeg nok et plagg ferdigt.

en ullbukse i str 4 år

Tidligere var jeg ferdig med en genser og planen er att disse 2 plaggene skal være et sett

 

som dere ser er buksen litt mørkere i gråfargen enn genseren,men jeg tror det går godt sammen jeg.

Ellers ryddet jeg i hus alle pelargonier i går,dei var fulle av blomster og hadde mange knopper,må innrømme att det var litt trist å knipe av alle blomster men jeg lot en være _:))den har jeg her i stua og skal få blomstre litt til

i dag lyt eg rydde litt i heimen,støvsuge og stelle kle og så har det kommet noe nytt på strikkepinnane :))så om jeg får tid blir det en spasertur også og kanskje kaffebesøk hos grannen vi får se,jeg skal iallefall kose meg :))

Ønsker dere en riktig fin dag

 

 

 

 

12 kommentarer
    1. God morgen. :o) Ja, dette ble et fint sett, liver opp litt med litt variasjon i fargene. Ser du var heldigere enn med med buksa, snart ferdig med min første ullbukse i større størrelse enn baby … og når jeg målte på barnebarnet så måtte beina være laaaaange, dermed kom fellinga litt brått kan du si. Uff. Gidder ikke rekke opp igjen, men det ser litt teit ut. Så har jeg lært det .. ;o)

    2. Du er så flink. Jeg har tusen prosjekter i hodet, men det er slettes ikke alt som blir påbegynt og heller ikke alt som blir påbegynt som blir ferdig. Kanskje på tide å ta fram heklinga slik at det blir gardiner til ungdomsbadet før gutten flytter ut 😉 ?
      Må bare få med meg litt forelesning først. Ha en riktig fin tirsdag.
      -klem-

    3. Kan jo ikkje knipe av blomane så lenge dei står i blomst vel. ? Det gjer ikkje eg. hm. Kanskje eg burde det.
      Klart dei passer fint saman. Litt kjekt att dei ikkje er heilt lik faktisk. Blir kjekt å få for misnteguten det der. Fortsatt alt regnet her hos meg da. Siden du ikkje ahr fått noko. Her har det ikkje vore opplett på 4 døgn no. berre forskjell på kor mykje det regner hehe. Da er det godt å sitte inne med strikkepinnene og god musikk i stua. Ha ein fin dag

    4. gretashobby: jeg har forstått det slik att pelargoniane skal knipast når dei blir satt bort for vinteren slik att dei får en kvile :))så satser jeg på rik blomstring til våren igjen.
      Når det kommer til været så ble jeg mektig lurt for det har nå regnet uten stans siden frokost,så jeg har ikke vært ute og luftet meg nei :))

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg