glemt

I dag har det regnet uten stans,det såg først ut til å bli en grei dag men jeg ble lurt.Siden været ikke gav lyst til uteaktivitet så ble støvsugeren brukt istedenfor og vaskemaskina,jeg har strikket og sett på tv rett og slett hatt en slumre dag :))

Men hva var glemt da :)jo i vår da jeg sådde sommerblomster skulle jeg kaste noen tomme frøposer fra i fjor,og der kjente jeg noe i en pose hi hi en glemt solsikkefrø :))jeg dyttet den ned i jorda og tenkte ikke mer på det for i fjor kom ingen solsikker frem,men jammen begynte den å vokse og det har den gjort i hele sommer.Vurderte en stund på om jeg skulle ta den bort for fin var den overhode ikke,men det ble ikke gjort.

Og det var kanskje like greit for endelig nå i helga begynte ting å skje:)og i dag kunne jeg ta bilde av en nydelig blomst høgt der oppe 🙂

ja dere ser att denne lange stilken ikke er noe pryd forran døra,men så er iallefall blomsten vakker

en må bare huske på å se opp når en skal inn i huset:)

Tidligere har jeg sådd lave solsikker og det blir nok det neste gang også om jeg skulle finne på å så flere:)

 

16 kommentarer

Siste innlegg