litt lurt

Da har vi innlosjert oss i Volda igjen:)treningen gikk veldig greit,nå gjør ingen av øvelsane direkte vondt lenger,så kanskje det er på tide å prøve litt mer intensitet i øvelsane :))

Jeg hadde en klokkeklar tro på att dagen skulle bli fin,litt regn men også litt sol,vel der ble jeg mektig lurt gitt :)det har øst ned hele dagen,vurderte en stund på om jeg måtte til å innvestere i regnbukse.Men jeg gjorde ikke det ,og i bussen tørket buksa fort opp igjen.

Siden det var surt ute så ble det ikke butikkrunder på meg,jeg tok bussen rett opp igjen til huset vårt.

Nå ligger huset vårt lagelig til,for det er busstopp like nedenfor s jeg trenger ikke mange minuttene å gå mellom.

Dagen har vært rolig,jeg har pratet og hygget meg med yngste datter som var hjemme i dag og etter att vi hadde spist middag fikk jeg fotpleie:)det må være noe av det beste som finnes hi hi,iallefall når en er så flink som datteren vår 🙂

Da får eg finne frem strikkepinnane :)ønsker dere en fin kveld

7 kommentarer

Siste innlegg