ikke min dag i dag

Da var vi tilbake på Leira,og mannen er i ferd med å montere ny oppvaskmaskin til svigermor.

No hadde vi en fantastisk flott start på dagen,kald men vakker:)

himmelen minnet meg om en myk og deilig flak med bomull 🙂

Etter treningen som gikk veldig greit tok jeg fatt på litt raking i hagen,det ligger nemlig noen sekker med løv der:)men jeg var alt annet enn i form,ja jeg ble faktisk svimmel :(tenkte litt mat ville hjelpe men så langt kom jeg ikke.

Jeg måtte bare gå opp i andre etasje og be veslejenta vår kjøre meg ned til legen,her snakker vi om spikermatte .Det kom som kastet på meg og siden har jeg flydd på veslehuset og det blir verre for hvert besøk.

Jeg fikk heldigvis med meg pencilin så jeg håper det retter seg veldig fort.Hadde mest lyst å være i ro i Volda men vi måtte hjem med oppvaskmaskina,så nå håper jeg att ting har rettet seg til treningstimen tirsdag.

Så det som skulle vært en hyggelig dag ble heller en særdeles smertefull dag og den vil jeg helst glemme.

Da får jeg sitte på baken resten av kvelden og finne frem strikkepinnane,noe annet er ikke denne kroppen i stand til.

12 kommentarer

Siste innlegg