Varm på føttene

Etter å ha vært iskalde på føttene noen dager har jeg endelig fått igjen varmen :))mulig det er grunnen til plagene jeg nå har fått,skjønt jeg er bedre i dag så pencilinen hjelper.

For et par år siden strikket jeg noen tøflepar i rein ull og tovet dem,men det ble fort hull i sålen,jeg la dem til sides og tok et nytt par :)sukk det ble fort hull i dem også,dei ble dermed ikke brukt lenger.

Men i dag lette jeg frem et par,bøtte hullet under og klipte til en skinnsåle som jeg så sydde fast :))

no bør tøflene tåle litt mer bruk uten å få hull under :))

så nå rekner jeg med att jeg skal bli kvitt plagene jeg har fått :))om flere tover ulltøfler så anbefaler jeg dere å sy skinnsåler under,det er mulig å kjøpe slike såler på div garnforetninger,da lever dei mye lenger .

Noe mer fornuftigt har jeg ikke gjort i dag bortsett fra att jeg har bakt en sjokoladekake :))måtte prøve den nye kakeformen jeg kjøpte meg hi hi.

Vi har kommet til den tiden på året da sola er i ferd med å forlate oss 🙁 den kommer nå ser jeg og forsvinner igjen om et par to tre timer og om ikke lenge så greier den ikke å klatre fjella og bygda blir liggande uten sol i 4 måneder.

Da er det godt å bo i Volda :))der har vi sola hele dagen hele året:))bare den kommer litt mer fram no skal eg en liten tur ut i drivhuset,tenkte å plukke inn noen tomater som rakk å bli røde :))

ønsker dere en deilig lørdag

15 kommentarer

Siste innlegg