Det er mandag

Da har denne mandagen også kommet til enden,vi våknet opp til lav tåke i dag også

men det tok ikke lange stunden før himmelen var blå og vi fikk et par timer med solskinn:)

Dagen min har gått til å vaske og stelle klede før jeg ble plukket opp og reiste på strikkekafe:)veldig hyggelig og i dag var vi mange frem møtte.

Jeg kan ikke si jeg fikk strikket så mye da,for da jeg hadde kommet rundt oppdaget jeg att jeg hadde strikket feil :(da var det bare å strikke motsatt vei hi hi før jeg kunne begynne på nytt.

Det tar tid når det er tynt garn,tynne pinner,veldig mange masker og raglandfelling.

Men nå er det rett så jeg får nok strikket litt i kveld :))

I morgen bærer det bortover til Volda igjen og da blir vi der resten av uken,det er det beste for pendlinga blir for travel.

Bare vi har fått i oss middagen skal jeg sy en rett søm på et par panelgardiner som skal være med til Volda,nydelig grønne er dei :))nå henger der et par svarte og det blir altfor trist for meg som er så glad i farger.

Håper dere alle har hatt en fin dag og ønsker dere en fredelig kveld

10 kommentarer

Siste innlegg