god morgen

Det er morgen i vår lille hule :))ja for leiligheten her er ikke stor hi hi,men det går bra vi har det godt her og det er jo ikke permanent,vi skal opp en etasje og der er det mer plass enn vi behøver.

I går fikk jeg et deiligt teppe på gullevet her i 100 % ull så nå slipper jeg å bli så kalde på beina.

Dei grønne gardinene jeg hadde planer om å henge opp kom aldrig opp,det ble røde :))skikkelig nisserøde gardiner,så nå ble det straks bedre og lettere i heimen:)

I dag er det ikke trening så da har jeg planer om å ta med kamera og knipse litt bilder,og så burde jeg vel jobbet litt i hagen ,for det er fortsatt masse arbeid der ute.

I går kveld hadde jeg planer om å strikke,men det var faktisk for dårlig lys her så det ble ikke,men vi hadde en hyggelig kveld alikavel:)min bror som bor i California ringte oss opp på skype og da pratet vi i 2 timer :))en helt fantastisk oppfinnelse,ikke koster det noe og vi kan se hverandre.

Da ønsker jeg alle en fin dag,bilder får komme senere på dagen 🙂

 

11 kommentarer

Siste innlegg