igjen grodd

Først vil jeg takke alle for hyggelig hilsen for dagen :))no ble ikke denne dagen helt slik som jeg trodde,hmmmmm .

Jeg tok nemlig bussen til hovdebygda,det blir mellom ørsta og volda :))der ligger elkjøp og jeg skulle kjøpe meg ny telefon,det ble en sony xperia L det :)) kjøpte uten abonemang slik att jeg bare kunne flytte over korta fra den gamle,trodde da att alt det gamle fulgte med.Jeg finner alle bilder,men alle mine kontakter er borte :(ikke finner jeg ut hvordan jeg lagrer nye kontakter heller,så her har mannen en jobb å gjøre i kveld hi hi.

Siden jeg ble borte en stund i dag ble det ingen tur i naturen,istedenfor fikk jeg jobbet litt i hagen.

No forventer dere fine bilder fra meg i dag,men jeg må nok skuffe dere for dette er bare begredelige greier :))

hauer med hagerusk oppom garasjen

igjengrodde blomsterbedd

sukk

hvor er gartneren min 🙂

og hvordan ialle dager skal vi få bort all denne klonderen,hele hekken med nyperoser er avklipt og en milion med nåler venter på å få stikke oss

🙁

🙁 som dere ser er ikke dette særlig vakre bilder og vi har masse å ta tak i

heldigvis er ikke alle sidene like galne selv om hekken har også skal smalast inn en halve meter

forran huset som er den synbare hagen for andre ser ok ut da

men på parkeringsplassen ser det ikke noe videre ut,denne haugen venter på en tilhenger

veien opp til huset har jeg jobbet med,buskasen hadde vokst ut til gresset dere ser i veien slik at det bare var en rås å gå på,no har vi fått igjen bredden på veien så får mannen sprøyte så resten av gresset visner bort.

Dei svarte gardinene som hang her er nå byttet ut,jeg kan ikke leve med svarte gardiner :)det ble ikke grønne som jeg trodde,men røde :))

så nå ble det mye trivligere her inne,og sola skinner inn gjennom vindua hele dagen :))

Da er det middag så jeg ønsker dere alle en fin kveld,og fine bilder skal det bli neste gang

31 kommentarer

Siste innlegg