Så kom snøen

Ja i går kveld snødde det ute,vi hadde egentlig tenkt oss til Leira etter tilhenger,men med sommerdekk vart det ikke noe av.I dag er det en blanding av sol og regn,snøen er borte men fjella er kvite

bildene har jeg tatt fra huset vårt,vannet dere ser er rotevatnet,jeg har hatt planer om å gå rundt det siden vi flyttet men har ennå ikke hatt tid,da vi bodde her når barna var små gikk jeg tur rundt hver dag,da smurte vi med niste og spiste på halveien :))skal nok få tid før snøen legg seg der :))

Jeg har vært på trening i dag også og fysioterapauten er svært fornøgd med fremgangen min :))og det er jeg også.

Før jeg tok bussen tilbake til Volda var jeg en tur innom gjennbruk i ørsta,den er mye større enn i volda :))

der kom jeg over dette vakre fatet til 95 kr :)det er merket figgjo flint og er 14,5 x24 i str,tenkte det var hyggelig å dekke frokostbordet med brødskiver på denne

i tillegg kjøpte jeg en smijerns stake til kubbelys siden vi hadde en lampe i samme stilen

den gav jeg bare 20 kr for :)) fornøgde med handelen rakk jeg bussen til Volda.Der fant jeg ut att et par vintersko kunne være på sin plass i tillfelle vi blir overasket,jeg har bare et par fra før og dei er på Leira

Disse hadde en utrolig god passform og var nedsatt med 200 kr,så prisen var bare 499.

Da har jeg det jeg trenger her tror jeg :))litt skal med fra Leira da,må jo skape hygge i Volda også:)Ønsker dere alle en fin ettermiddag

8 kommentarer
    1. Snø, neitakk, ikke enda hehe !!
      Flotte støvletter du har fått deg, de blir nok gode å ha utover vinteren ja 🙂 og Figgjo flint har mye fint, jeg har 4 slike fat, bare med annen dekor, veldig greie å bruke til pålegg og slikt 🙂

    2. Jaja – fint med snø, men kunne vel drøyet litt til… Her var det tre kuldegrader i morges, så da var det slutt på georginehøsten. Men snøen håper jeg holder seg borte litt til…
      Godt å høre at treningen virker bra! 🙂

    3. håper at dere kom dere greit til leira i kveld da, viss dere skal det da. Snøen vil vi ikkje ha enda. Det er alt for tidlig. Dne kan komme i jula kanskje. Veit ikkje om eg vil ah den da heller eg hehe. Men den kjem vel før det, men kan vente litt hvertfal. Skal ein tur i neste uke på var gjenbrukbutikk tror eg. Finner ofte eit eller anna der.
      Dei vinterskoa såg veldig gode ut. viktig med gode vintersko ja. Fin fredagskveld til dere begge uansett kvar dere er

    4. gretashobby: Vi er på Leira nå :))og varmen har vi fått opp.Heldigvis var det ikke snø på veien,det er for tidlig ja vi må få unna litt hageavfall først:)kan jo ikke kjøre med tilhenger på snøen.
      Vinterskoa hadde jeg på når vi reiste hjem,tror dei blir favoritter :))fin kveld til dere også

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg