Siste innhøsting

Da er dagen godt i gang her på Leira,ute er det kaldt og vi har planer om å rydde resten av sommeren inn i hus,som hagefigurer,stoler osv :))))

Jeg har vært ute og tatt årets siste innhøsting,i drivhuset har jeg ingen tro på mer modning så jeg plukket inn det som var der

det var 45 paprika med smått og stort og noen tomater:)lar jeg dem ligge der på benken så ettermodnes nok noen i løpet av neste uke.Jeg tok inn noen sist helg og i dag ser dei slik ut

Vi har en del epler også ,og jeg fylte opp 3 fulle bøtter i dag

jeg vasket dem siden noe låg på marka

dei beste blir med til Volda så vi kan nyte dem når vi vil ha noe godt,resten er jeg i ferd med å lage eplesaft av

det passer godt til alle middager og skal få bli med til Volda:))

Ute er det skyet men opplett,5+ og snø langt ned i fjella

ikke så mye å få gjort med det jeg koser meg inne i varmen :))pendler mellom gostolen og strikketøy og kjøkkenet og grytene :)) i morgen skal vi til Volda igjen så jeg må pakken ned alt jeg vil ha med i dag .

Ønsker dere alle en fin lørdag

16 kommentarer

Siste innlegg