vinterklar

Da har jeg fått unnagjort veldig masse i dag :))først var det alle eplene som måtte stelles.Dei finaste tok jeg vare på til å spise som dei er :)reste ble til 6 liter saft og god var den

fortsatt er det epler i treet,jeg snakket med ei granne i dag og sa hun måtte bare forsyne seg lage eplekake eller noe annet godt 🙂

Ellers har jeg fått hagen vinterklar i dag,resten av utemøbler + hagefigurer har jeg tatt i hus samt solcellelampene som stod i blomsterbedda,det er ikke nok sol her nå til å lade dem alikavel.

Fikk rensket opp det verste i blomsterbeddet og stelte blomsterkrukkene,der blomstrer lobeliaen fortsatt like fint så jeg vannet pottene og lar dem stå litt til:)dei står intil veggen med tak over så det beskytter litt.

Da kan jeg slappe av og si meg ferdig og fornøgd med hagesesongen på Leira for i år :))

14 kommentarer

Siste innlegg