5. uke

Tenk jeg er i gang med 5.uke på trening :))når jeg tenker tilbake har disse ukene gått utrulig fort.Jeg kan bare si att jeg angrer IKKE for jeg har fått mye mer tøyelige hofter :))

Denne uken har jeg ukristelig tidlige timer,skal være i Ørsta kl 8.30 og må derfor reise nedover med min kjære 7.45 for å rekke bussen,men når treninga er ferdig så er det jo godt å ha startet dagen også 🙂

Fortsatt er det div småting vi trenger her i huset i Volda,så etter trening og handlerunde er kl så masse på dag att jeg ikke orker en ny tur ut.Jeg har jo planer om fotorunder :))men det får bare vente,testet mobilkamera i dag da når jeg ruslet hjemover

en ensom benk,ser noe kald ut så den får vente til våren

for i Ørsta var det fole kaldt i dag.

Men da jeg gikk hjemover i Volda skinte sola og jeg ble faktisk svett :))

og høstløvet skinte som sola med sine vakre farger

veien forbi sjukehuset og opp mot byggefeltet hvor vi bor .

mobilkameraet virker greit når det er skikkelig dagslys,i skumringa blir bildene kornete ser eg.

Da håper jeg dere alle får en fortsatt fin dag

16 kommentarer
    1. Nydelige farger på høstløvet :)) ja tida går fort unna, du begynte vel meddette uka før ferien min, og nå har o jeg vært hjemme ei uke også. Godt å høre at det hjelper, må komme i gang igjen med mine øvelser jeg også…

    2. Grete: det er fint når sola har tint opp frosten :)sola kom før 10 i dag og her skinner den hele dagen :))) ja disse små øvelsane hjelper,så jeg vil fortsette etter att mine 8 uker er over ,ikke så mye som skal til når en gjør det jamt :)alikavel ser jeg framm til å bli ferdige med all denne pendlingen

    3. Tida flyg så fort avgårde at eg nesten blir redd. Men det er vel bedre det enn at tida går sakte. Hadde eg berre røkke alt eg skal gjere.
      Så bra at hoftene dine liker opplegget. Litt spennde å bo både på leira og I volda, men det blir vel perfekt etter kvart. Greit å ha det meste begge steder da

    4. gretashobby: jeg er også glad for att tiden går fort,selv om treningen går greit skal det bli godt å bli ferdige så jeg kan disponere tiden min selv :))selve treningen tar ca 30 min og det gjør jeg fort her hjemme,det er pendlingen som tar tiden fra meg.
      Tror det blir i Volda vi oppholder oss mest,iallefall i vinter :))

    5. Så utrolig flotte bilder er kjempeflotte farger 🙂
      Flink du er med treningen da. Jeg prøver å gå 4 km per dag, kanskje jeg skulle begynt å trene igjen også, det hadde gjerne hjulpet litt på min fibromyalgi.
      Du testet mobilkamera, hvilke mob kjøpte du?

    6. Trening har eg alltid syns var eit ork, men viss eg hadde hatt noko vondter det skulle hjelpa for, hadde det sikkert vore ein annan sak. Den einaste treninga eg driv med, er å gå og sykle, det er lystbetont for meg. Flott at du merkar at det er god hjelp i det.

    7. Jeg synes det er så positivt at du har nytte av treninga. Når du har satset så mye tid og energi på å prøve, er det virkelig supert at du syns det har effekt:)
      I kampen mellom Volda og Ørsta, syns jeg Volda vinner i dag 😀 Du står vel med en fot i hver kommune, så det er kanskje ikke lett å velge?? hihi
      Ha en fin kveld videre<3

    8. Lisbeth Pedersen: takk.) det var lurt å melde seg på dette treningsopplegget på 8 uker,da bare må en da :)) siden du ikke anbefalte ifhone valgte jeg sony experia L 🙂 så langt er jeg godt fornøgde med valget

    9. Livsrom: ja jeg er glad jeg meldte meg på treningsopplegget.
      Jeg står nok med en fot i hver komune ja,men jeg er registrert bare i en og det er volda,hva det blir i fremtiden får tiden vise,vi hadde iallefall sol i hele dag og det liker jeg

    10. Så flott at du er fornøyd med valget av ny mob 🙂 Jeg prøvde å bruke angreretten på min Iphone, men angrefristen var gått ut. Så nå må jeg bruke den i 10 månder til, og etter det så har jeg lovet yngste ungdommen min at han skal få Iphonen av meg og jeg kjøper ny mob 🙂

    Legg igjen en kommentar

Siste innlegg