nytt strikkeprosjekt

Da var jeg tilbake i huset i Volda 🙂 men først var det trening i Ørsta,og nå er 6 hele uker gått:)det er i grunnen helt utruligt kor fort denne tiden har gått,da er det bare 2 uker igjen.

Men jeg skal ikke tilbake før tirsdag og det kjenner jeg att skal bli godt,jeg merker på kroppen all denne fartingen så 4 hele dager til det jeg vil gleder jeg meg til 🙂

Ute er det et aldeles nydelig vær,skyet ja men også små solgløtt,og med 13 + kan vi ikke klage.

I dag kjøpte jeg et nytt strikkehefte,jeg fant ikke en strikkeoppskrift hjemme til den siste genseren jeg skal strikke så da måtte jeg lete på butikken 🙂

valget falt på dette heftet som inneholdt mange flotte oppskrifter:)valget på den jeg skal strikke nå ble denne

litt forandring på fargevalget gjorde jeg.Det mørke koksgråe er silja garn og det hadde jeg mange nøster av fra før,dei restrerende fargene kjøpte jeg i dag og er sisu,ekspeditrisen mente jeg kunne bruke disse to garnkvalitetane sammen i en genser.

Jeg har fått raket og ryddet litt i hagen her i Volda også i dag,så nå skal jeg bare kose meg og legge opp det nye strikkeprosjektet :))

ønsker dere en nydelig dag

12 kommentarer

Siste innlegg