fridag

God morgen.Ja idag har jeg en fridag :)ute er det 7+ og skyet men opplett:)jeg har bestemt meg for endelig å gå en tur rundt Rotevatnet i dag,ser frem til det må bare vente på litt med dagslys.

Her i leiligheten fortsetter jeg å skape litt hygge,noe personlig:)hva er da bedre enn å printe ut egne bilder og ramme dem inn:)

Fra før har jeg vist dere solsikken min som jeg har forstørret og hengt på veggen

men jeg måtte jo ha litt mer.

Jeg og min kjære har vært på noen fine turer det siste året,så det fikk også komme på veggen

på cruise i di arabiske emirenter ,varmt og helt eventyrlig

det øvste bilde er fra Kårdalen,et av fjella hjemme på Leira,jeg var veldig stolt over att jeg kom meg helt opp:)

Det nederste bilde er en sommerfugl jeg tok bilde av i fjor sommer da vi var på sommerferie i Sverige:)

Det skin i glassene på bilda,men jeg greidde ikke å ta bilder uten at skinet ble med 🙂

Så henger det her et bilde av hele Leira,det har vært en kalender i sin tid:)kalenderen er klippet bort men bilde skal i ramme en vakker dag

det ble iallefall litt bedre her nede i kjelleren nå jeg fikk pyntet litt på dei kvite veggane.

Da ønsker jeg dere alle en fin dag,her skal jeg strikke litt før jeg går ut en tur

8 kommentarer

Siste innlegg