nyter

Ja i dag har jeg virkelig nytt det å være hjemme på Leira ,vært husmor og gått på besøk :))når jeg tenker etter er det svært mange uker siden sist :))

til min glede kunne jeg konstantere att mine selvdyrka paprika modner av å ligge på spisskammerset :))søte og gode er dei.

10 gode grovbrød har jeg bakt i dag men jeg har også rukket å strikke litt innimellom

Da brødbaksten var ferdig kledde jeg meg og gikk en tur,jeg møtte på ei granne oppe i bakkane og hun baud meg på kaffe :))så hele ettermiddagen har gått i skravling ,kaffe og lefse,eplekake :))

det er koselig å gå tur i Volda,men ikke noe er som naturen her på Leira :)) jeg hadde et lite lommestrikk med ut for en hvet aldrig hvor veien ender når en lufter seg på Leira hi hi,så en lilla klut til advent er på vei :))en hel genser med flere farger blir litt i meste laget å dra med på kaffebesøk.

No skal jeg bare nyte lørdagskvelden :))og håper dere også gjør det

8 kommentarer

Siste innlegg