En utfordrande tur

Skulle vel egentlig snart kjenne mannen min :)men jammen greidde han å lure meg i dag også og jeg fikk meg en utfordrande tur.

Turen i seg selv var vel ikke den aller verste,men med chape upp sko så ble det en utfordring for det er jo ikke en flat såle på disse skoa mer som små gyngestoler 🙂

Turen gikk opp bak huset her på Leira og for å gjøre veien lettere for meg skulle vi gå føst til venstre før vi gikk til høgre,men tru meg veien var mange ganger bedre og raskere da vi gikk ned igjen,beint ned :)ja skal tru om jeg blei lurt for att turen skulle være lengre?

veien gikk gjennom mosegrodd skog

men der var noen vakre fargeklatter å se også

og enorme mengder med flere arter av kjuker


som dere ser er det mange forskjellige,men kan ikke ta med alle her da hadde dere blitt lei :))

no havnet vi i steinur og utfordringen for meg begynte,vonde kne,vonde hofter,vonde rygg og svimmel var lii av følelsen jeg hadde,men jeg kom sakte men sikkert oppover

ikke fjellkledd nei

ut på kanten her gikk nok ikke jeg,det går rett ned om en skulle misse fotfeste

her ser vi ned på garden

en tur hvor jeg både likte den og var frustrert innimellom,men utsikten er det ikke noe å si på :))men det mørkner fort så det var bare å begi seg ned igjen,og ja jeg tok i bruk hendene også :))

det var godt å komme ned igjen og kjenne litt mer stabilt underlag under beina :))

Men en fin tur var det uansett,så får utbrudda jeg hadde underveis heller gå i glemmeboka hi hi.

 

14 kommentarer

Siste innlegg