Utrolig kjekt

Ja i dag har dagen min vært utrolig kjekk :))jeg er på Leira for jeg hadde lyst å delta på strikkekafe 🙂

Vi hadde det så kjekt der,9 damer hyggelig prat nystekte vafler med rømme og sylte på og koselig strikketøy kan dagen bli stort bedre :)) og for å gjøre det litt mer lettvint ble jeg innspirert av midtlivskrise og lagde en panne med potetball/komler før jeg for på strikkekafe :))

Huset er ryddet og jeg har hatt på nye sengeklede,etter jobb henter min kjære meg så bærer det tilbake til Volda,helt greit det også,men alikavel kjekt å få være med på strikkekafe innimellom.

Jeg har forhørt meg litt i Volda om det finnes et slikt tilbud der,men det virker desverre ikke slik,det kan være sporadisk en dag en gang iblandt men ikke noe fast.

Det er grått ute,litt regn og tåke,kanskje jeg skal være glad i dag for fjellturen i går :))for det hadde ikke blitt noe av i dag.

Håper dere også har hatt en fin dag i dag,ha en fin kveld da :))

8 kommentarer

Siste innlegg