min dag

Ja det har virkelig vært min dag i dag :))no skulle jeg hatt noen flotte bilder men det har jeg ikke hatt tid til å ta :))

Jeg startet dagen med trening hos fysio kl 9 i Ørsta,da den timen var ferdig hadde jeg avtale med frisørlærlingen min :))så jeg ruslet dit og fikk både vask,klipp,hodebunnsmasasje og hårfarging :))og når en i tillegg ikke må betale for hærligheten ja da nyter jeg det virkelig :))

Frisøren tok 1,5 time og da tok jeg en runde og såg etter nye gardiner til huset her når vi flytter opp:)jeg fant gardinene,jeg får dem bare ikke ut av hode mitt hi hi,så i morgen tenker jeg att jeg kjøper dem :))nydelige i en dyp vinrød farge:)

Da jeg så ville se om jeg fant farge til urna jeg kjøpte så tikket det inn en melding fra yngste datter :))fotpleie,om jeg ville ha det kunne hun komme ned i gata og plukke meg opp så slapp jeg å vente på bussen :))klart jeg ville det :))

Følelsen av å sette seg ned og sleppe trøtte slitne føtter i varmt vann kan ikke beskrives,og når min datter maserer føttene etter å ha fjernet gammel hud,ja da kommer en ikke nermere himmelen:))ikke i den jordiske tid iallefall .

Etter att jeg og mannen hadde spist middag så kledde vi oss og gikk ut for å jobbe i hagen ,nå begynner det å se skapelig ut til vinteren :))så får vi fortsette til våren,jeg fikk bort det meste av løv på plen og mannen fikk saget opp resten av veden,så ryddet vi og lødde opp veden ilag.

Nå skal vi bare slappe av og kose oss resten av kvelden,og siden vi ikke har tv så får jeg leite frem strikkepinnane :))

ønsker dere alle en fin kveld

8 kommentarer

Siste innlegg