Dagen tok en annen vri

I dag hadde jeg planer om å bare kose meg ,strikke og vaske litt i leiligheten :)) vel det ble vist ikke helt sånn.

Min søte datter kom ned og spiste frokost med meg i dag,etterpå skulle hun handle og lurte på om ho mor ville være med :))ikke vanskelig å be da hi hi.

Så vi kledde oss og første stopp var i Ørsta,flyttekasser trengtes vist,så var det kolonial,jada jeg skulle ha 1 liter melk og kom hjem med flere bærenett :)slik blir det når en først har bil .

No var vi vel igrunnen ferdige,men min datter lurte på om vi skulle stikke innom bruktbutikken :))og da sier ikke jeg nei,og jeg finner skatter hver gang,så også i dag :))

ikke blakker jeg meg heller for den nette sum av 135 kr ble jeg den lykkelige eiger av mange flotte gjenstander

en aldeles nydelig skål fra black design,skikkelig nisserød er den :))

en flott bok med oppskrifter av råvarer vi finner ute i naturen

6 fine eggeglass

og et aldeles nydelig serveringsfatt,fin om en skal ha med både kopper og annet uten å måtte gå 2 ganger :)) i tillegg kjøpte jeg en buskbomkule i plast,fin å ha i en urne som ikke står i lyset.

Synes jeg fikk masse for pengane :))

Her nede i leiligheten er det ikke mange hyller og skap,så da min datter tilbød meg et par småskuffer ble jeg glad,for hun skulle alikavel kvitte seg med dem

en liten som skal bli nattbord etterhver men nå passet den fint til å sette en lampe på

og en litt større til fruktskål eller radio :)) og gode skuffer til ukebladene mine 🙂

Etter en koselig dag var det i tillegg kjekt å komme hjem og finne juleutgaven av lev landlig i postkassen :))

Huset er reinvasket og det dufter godt av nystekte brød,ville prøve ut det her i Volda også hi hi :))

Nå skal jeg bare nyte resten av dagen

12 kommentarer

Siste innlegg