krukka mi

Husker dere krukka jeg kjøpte på bruktbutikken ?

ikke så aller verst farge men litt vel mørk fot i forhold til resten.

Vel no har den fått et nytt utseende :)) malingen er ikke tørr ennå men bilde har jeg tatt

først malte jeg hele med sølv og i dag har jeg blandet litt sølv og kvitt,jeg ønsket litt liv i krukka og ble ganske fornøgde med den lille batikk efekten som krukka fikk no :)) da er det bare å la oljemalingen bli tørr så skal jeg ha en fin grønn plante oppi :))

Når jeg først er i dette moduset hvor jeg ønsker å skape selv så gikk jeg meg på noen flotte hams i dag :))måtte selvsagt ha en pose med meg hjem

bare disse tørker så åpner dei seg sikkert ennå mere

hva det kan bli av disse hvet jeg ikke ennå,men noe blir det nok etterhvert:)) det låg en hel mengde frø ilagmed synes dei også var superfine så noen ble med i posen

kanskje jeg skal forsøke å plante et par av disse frøene på Leira også :)tenk så gøy om jeg fikk det til da:)

Ha en fortsatt fin dag da folkens

10 kommentarer

Siste innlegg