Det gikk ikke :((

Hva som ikke gikk ? krukka jeg malte så fint

malingen ville rett og slett ikke tørke 🙁 tok en klut i dag og regelrett tørket alt av 🙁

og nå ser den slik ut igjen,sukk.

Har lest litt på nett for å finne ut hva jeg må gjøre,jeg må vaske med salmiakk,eventuelt pusse den med fint sandpapir ha på et strøk med grunning før jeg maler med emaljelakk helst tror jeg,noen sverget til granittmaling eller steinmaling også,vi får se det blir uansett et nytt forsøk i neste uke.

Nå blir det husvask og vinduspuss,sola skin inn gjennom vinduet og mannen er ute for å montere på ny portåpner på garasjen her i Volda.

Men det ser ut til å bli en lørdagskveld på Leira :))han ville det,så hva søndagen vil bringe får vi se i morgen.

Ønsker dere alle en fin lørdag

20 kommentarer

Siste innlegg