Det hjelper å trene

Ja det har jeg fått bevis på nå 🙂 jeg hvet det jo fra før også da,men jeg har ikke tenkt over effekten av gjenntatt trening på et bestemt ledd over tid.

Etter 8 uker med trening 3 dager i uken er jeg nå ferdige,og i dag hadde jeg en slutt test og samtale med fysioterapaut.

Resultatene var bedre enn jeg hadde forestilt meg :))knebøy på tid,30 sek :))har jeg gått fra 6 til 11  det mente fysioterapauten var kjempeflott og jeg er enige :))og alle testene gikk samme veien:)oppover .

Men det er ikke bare å sette seg på rumpa no for det ,nå skal vi skrive en liten dagbok i 6 måneder,der vi skriver et par setninger for dag over dagens aktivitet:)hadde blitt litt flaut  om jeg bare skrev att jeg satt på rompa og såg på tv :))

I dag morges gjorde jeg ferdige en ny klutfør jeg reiste til Ørsta

det blir en liten gave,så jeg legger den bort :))

Hva er så dagens aktivitet for meg ? jo jeg spaserte ned til sentrum og jeg spaserte opp igjen fra sentrum+ all trakket fra butikk til fysio og til buss,5 timer sammenlagt der jeg gikk og gikk og gikk :))så nå skal jeg sitte med god samvittighet.

Har nå gitt krukka et strøk nr 2,bilde kjem i morgen når den er tørr.

Nå blir det dukkekle,lillemor kunne forkynne i går når hun var på besøk att det ønsket hun seg til jul,da er det ikke noen grunn til ikke å strikke noen småplagg :)ønsker dere en fin kveld

21 kommentarer

Siste innlegg