en kreativ dag

I dag har jeg hatt en aktiv og kreativ dag,så bloggen har jeg ikke hatt tid til :))takker alle for fine tilbakemeldinger på krukka mi :))

Starta dagen med å gå opp i andre etasje,vart litt bekymra når veslejenta ikke gav lyd fra seg 🙂 der var det gledestårer,hun hadde akkurat fått beskjed om att hun fikk seg hvalp :)den er leveringsklar først i januar.

En kvit vesty terryer,mulig jeg skriver feil men en kvit terryer er det iallefall :))

Så har jeg samlet hamsen fra bøkenøtter og kastanjenøtter som jeg måtte kose meg med :))

med kjegler av isopor og limpistollagde jeg to små trær :)) og bøkehamsen

den var bare å stikke inn i oasiskuler

en ble ferdig i dag

og to små trær av kastanjenøtter:)no burde jeg malt kjeglene først ser jeg,blir litt dill men jeg får bruke en tynn pensel og litt brunmaling der det kvite synes :))kunne jo spraymala dem,men ønsker å beholde nøttene i sin opprinnelige farge.

Her ser dere den rette fargen på krukka også,det ble ingen fredslilje men alpefiol ble no ikke feil heller da :))

I går var jeg innom gjennbruk og ba dem sette til side noen stoler,så i dag kjørte jeg og yngstedatter til Ørsta og kjøpte dem

6 stk fikk jeg for 800 kr,det er tunge solige stoler.

Leieboerne vi hadde i huset her før jentene våre flyttet inn sette igjen eg flott spisebord i ubehandlet furu,stolane ble gitt bort men bordet står no der da uten stoler :))jeg kunne gjerne ha bordet men da måtte jeg ha stoler :))

Planen min er å male bord og stoler i en lys gråfarge,i tillegg kjøpte jeg stolputer i dag i en mellomgråfarge.

Det prosjektet blir ikke før vi flytter opp så bilde får komme en gang utpå vinteren :))

No skal jeg bare slappe av og kose meg med litt dukkestrikk 🙂 og ønsker dere en fin kveld

20 kommentarer

Siste innlegg