Lang tur

I dag startet jeg dagen med å pleie gostolen,og veslejenta mi satt her og pleiet sofaen hi hi ,:))men slik kunne vi ikke sitte dagen lang jeg skal tross alt føre dagbok til fysioterapauten :))

Så vi kledde oss og i tillfelle regn tok vi med paraplyen.

Turen gikk rundt svingen i enden av gaten her og oppover,best trim å gå oppovergater tenkte eg:))

en laaaaaang oppoverbakke som dere ser,og ja det merktes på pulsen

men denne spreke her flira bare litt da eg klaga bittelitt :)) turen gikk videre rundt neste sving og nå kom jeg på nye veier jeg ikke har gått før

nok en laaaaaang bakke opp som dere ser,bare att her var asfalten byttet ut med grus og husa med skog.Vel oppe var det flate veien videre

paraplyen ble med ett god å ha,for nå ble det regn det meste av turen videre.Vi nådde toppen

og det var på skitrekket ,ikke mye snø å renne på ennå.

Så var det turen hjem,den tok vi en litt annen vei for nå fulgte vi veien som bilane bruker for å komme opp hit:)

Turen tok oss noe over 2 timer og trolig var det rundt 10 km vi la bak oss.

Med verdens beste samvittighet kunne vi nyte gostolen igjen da vi kom hjem :))og veslepia mi,ja hun stekte vafler for å glede mor og far og samboer :))

No sitter jeg og pleier noe såre undersåtter i vannbad ,etterpå skal dei maserast med en god og velgjørande fotkrem før jeg strikker ferdig en liten dukkegenser :))

Ønsker dere en fin kveld da

8 kommentarer

Siste innlegg