en fullbooket dag

God morgen.Det var godt å stå opp i dag for her har natten være støyande 🙂 i vår beste søvn fant taklampen med lysrør på kjøkkenet att den ville falle ned,ja ikke selve lampen men skjermen utenpå,den knuste i fallet og vi måtte lete litt før vi fant ut hva som hadde vekket oss,ene lysrøret var på vei også men den fikk mannen heldigvis berget.

Så etter en tid greidde søvnen å inta oss igjen :))

No skal hybelen vaskes ,iallefall bad og entre :)for jeg venter besøk av 3 damer fra bygda hjemme,det blir kjempekoselig :))

og i kveld er det strikkekveld på en garnforetning som jeg har meldt meg på,gleder meg til det også jeg :))som dere ser er min dag fullbooket :))

Ute er det 8,5+ og opplett,ja det blåser litt også da men fin temperatur til å åpne dører og lufte litt.

Da ønsker jeg dere en fin dag,her må jeg hive meg rundt og begynne :))

13 kommentarer

Siste innlegg