Sånn er det

Vi hadde planer om å reise inn til Leira i går kveld,men siden datter og mor planla middag sammen og det en med det andre førte til att vi like godt roet oss i Volda viste seg i dag att var en smart ide :))

Vi var oppe tidlig i dag og kom oss avgårde innover fjorden,og hadde vi kjørt i går kveld hadde vi muligens måttet snu igjen for det har vært vann over veien overalt.

Dette møtte oss nå på morrakvisten litt lenger fram i dalen

det såg ut som att veien hadde vært stengt,ja på 3 bilde her er jo veien stengt av et lite ras,men en kan kjøre rundt så det går på et vis.

Jeg spurte min mann om vi kunne kjøre ut til badeplassen på Leira,jeg hadde avtale om å besøke ei venninne på Viddal i dag og ville se hvordan elva såg ut der ute,er glad han kjørte ut for det blir ingen besøk nei,dette er hva vi møtte

et enormt steinras som sperret veien,her var det flere hundre tonn med stein

mesta var på synfaring,han mente jeg kunne gå over o g besøke venninna mi :))men nei det får vi ta igjen så modige er jeg nok ikke

vel nok er jeg glad i stein ,men ikke bår faren for å få den over seg er tilstedet

Jeg får vaske klede koke rømmegrøt og lete fram et lite strikketøy tenker eg :))og tilater været det går jeg en liten tur senere på dag her på Leira :))

Ønsker dere en fin dag

10 kommentarer

Siste innlegg