alle gode ting er tre eller ?

god førmiddag :))ja jeg velger å si det i dag 🙂

No kunne jeg nok ha sukket og stønnet istedenfor men det vil jeg ikke :))jeg velger derfor overskriftens betegnelse på dagen min så langt.

No har det blitt en vane at yngste datter kommer ned og tar en morgenkaffe med mor :)veldig koselig det.Men i dag skulle hun videre til frisør.Jeg hadde tatt med meg en pakke som skulle sendast i posten fra Leira,no fikk jeg sitte på ned i sentrum så slapp jeg å ta buss med en stor pakke under armen:)

Det var 1 positiv ting og nok en julegave er på vei til motaker :))

Så hadde jeg planer om å gå opp igjen,ca 40 min oppoverbakke,men det begynte å regne noe helt forferdelig.Da såg jeg på bussruta att bussen gikk om en time opp i feltet,jada men da kunne jeg handle litt :)som tenkt så gjort.Jeg gjorde fra meg siste julegave 🙂 kjøpte kjøttdeig og mel tii brød og kjøttkaker + noe til meg selv:) da jeg kom ut hadde regnet stoppet og himmelen var nesten blå.Da kunne jeg gå opp igjen hi hi,men nå hadde jeg fulle hender siden jeg hadde planer om å ta buss.

Ja ja det andre positive i dag ble derfor en svært god trimtur oppover bakkane :)) tid ? 1.5 time og svært lange armer :))

Det 3 positive var att jeg fant en hel ale med bøketrær,jippi og et par er ikke langt unna huset vårt,men det oppdaget ikke jeg før jeg hadde gitt meg tid til å plukke litt fra naturen på vei oppover bakkane:))

Jeg kunne jo gått heim og hatt fra meg veske og handlenett,men litt lat er det vel lov å være hi hi,så en hel balje full blukket jeg på vei oppover

dette er hva som er i baljen :))bøkehams,kastanjenøtt,tujakongler og orekongler nå skal dette få tørke så kan jeg lage masse fint til hjemmet vårt :))

dette hjerte kjøpte jeg i dag for noen kroner,jeg vurderer å lime kastanjenøtter på den,det tror jeg blir fint

en liten engel fikk bli med hjem og ligger nå mellom kastanjenøtt trærne jeg lagde

et fint krus til meg og mannen måtte bare bli med hjem :)) kvite med sølvdekor på

og dette sølvfatet hadde en tragisk skjebne i vente,så jeg tok den og skal prøve å puste nytt liv i den

og innimellom alt strikker jeg :))

No skal jeg bare slappe av en stund og lese litt,ønsker dere en fortsatt fin dag

8 kommentarer

Siste innlegg