Uvandt

Å måke snø er en uvandt aktivitet for meg,hjemme på Leira bruker mannen for det meste traktor når snøen skal bort 🙂

Men no er vi i et byggefelt i Volda og her er det ikke traktorhjelp,dårlig med lagringsplass til store snømengder er det også,men ut og måke måtte vi,veslemor og jeg :)) for 2 biler skal komme seg inn etter jobb 🙂

Først bakte jeg brød og så stekte jeg opp litt kjøttkaker før vi kledde oss og gikk ut.

det blir ikke skikkelig dagslys i dag

til det har det snødd for mye i hele dag,jeg såg litt borti blå himmel for litt siden,men det varte ikke lenge,nå er det tett snøkave igjen.

Snøen er veldig tung,iallefall det som ligger underst,og om noen lurer så har jeg gangsperre i armene no ,1 time med snømåking kjennes.Får bare håpe att dette ikke vedvarer ,men att det som skal ned har kommet så kan det som er ute no bare ligge.

:))

15 kommentarer

Siste innlegg