Vinter i Volda

Førmiddagen i dag gikk til litt strikking og kos med veslejenta mi 🙂 da hun reiste på jobb kledde jeg meg og gikk ut,det er vinter i Volda og da er det godt med litt ved i hus.

Her på hybelen har vi bare hatt en pappkasse til å ha ved i ,så jeg ruslet ned til nermeste byggmix og kjøpte en fin og koselig vedpose 🙂

no kan eg hente inn ved og samtidig ha noe koseligere å se på enn en pappkasse.Spaserturen tok meg nesten 2 timer,halve veien er jo nedoverbakker og dei skal en gå opp igjen også.Da har jeg iallefall fått litt trim i dag,vel inne tok jeg frem støvsugeren og det er vel trim det også 🙂

Men jeg gikk en runde med fotoapparat i hagen før jeg gikk inn da,for selv om att jeg IKKE ønsket meg snø så er den jo vakker da

no sier dei att det skal bli regn i morgen ,det liker jeg enda mindre enn all denne snøen :(tenk for en sørpe det blir ute da issa ,nei det kunne bare vært som no ute med solskinn så er det jo lyst og fint 🙂

I kveld skal jeg på MR ,nå bor vi ikke lange biten fra sykehuset :))10-15 min å spasere så jeg kommer nok til å rusle ned :)da får jeg nok en fin spasertur i dag.

No får jeg lete frem strikkepinnane igjen,bilde av det ferdige resultatet kommer når jeg har fått fra meg litt mer :))

Ønsker dere en fortsatt fin ettermiddag

12 kommentarer

Siste innlegg