1 time

I dag ble spaserturen min på 1 time :)) hadde planer om å være litt lat og ta bussen opp i byggefeltet etter shopingen,men så får jeg en sms fra veslejenta mi 🙂 hun lurte på om mor trengte skyss hi hi.

Siden jeg da ikke behøvde å spasere bort til bussen tillot jeg meg å kjøpe litt mer en planlagt :)) (poteter og grønnsaker )

Grunnen til att turen gikk til sentrum i dag var en løper jeg ikke kunne få ut av hodet mitt :))og plutselig ble jeg redd dei skulle bli utsolgt,da bare måtte jeg ned på butikken ikke sant :))

jeg fikk ikke mindre en 2 stk 🙂 en til salongbordet og en ekstra lang til spisebordet, så nå er jeg veldig glade :))

Disse er kjøpt på europris og når jeg først var der var det litt mer som fristet :))

denne flotte og fargerike duken måtte vike plass i dag :)) for jeg kjøpte en ny

en nydelig mørk koksgrå med et dryss av små dråper på og et par nydelige vinterbarn kunne jeg simpelthen ikke gå forbi :)) mer skulle det ikke til før stuen her nede i kjelleren ble en helt annen :))

Selfølgelig var det flere fristelser som skulle forseeast :)) og jeg klarte nok en gang å bli fristet hi hi

en stor og romslig strikkekorg måtte bli med hjem :))har sett på den før men trodde den var 3 ganger så dyre,men prisen var under 100 lappen og da kunne jeg ikke la den stå igjen :)) nå slipper jeg att alt rotet mitt ligger på salongbordet 🙂

I kveld skal vi en etasje opp og spise middag ilag med dei unge,det er mor som spanderer og koker og datter som dekker bord og vasker opp :))

en diger gryte med potetball (komle ) vossakorv,kjøttpølser,svineknoke og rabbestappe (kålrabistappe ) det lukter rett og slett litt jul i stua :)) etter middagen blir det kaffebesøk hos elsdte datter og barnebarn :))bare kos med andre ord

En fin kveld ønsker jeg dere også 🙂

18 kommentarer

Siste innlegg