Julerose

God morgen.Her har dagen begynt for mange timer siden,alle tepper har vært ute og gulvene har blitt vasket:)så vår lille hule skinner no og gjør det koselig å nyte livet hi hi.

Men jeg vasket vist ut energien for plutselig datt jeg sammen som en tomsekk,det gjør ikke så mye for jeg rakk jo å gjøre fra meg husarbeidet først .

I går kveld besøkte vi elsdte dattera  og da vi kjørte hjem svingte vi innom Coopen,jeg hadde så lyst på en julerose :)og her hadde dei medlemstilbud på juleroser :))

jeg elsker denne rosen .

Hjemme på Leira har ei granne en slik i blomsterbeddet sitt ute,den kommer tidligere en snøklokkene og blomstrer lenge,men på lappen stod det att den skulle plantes ut beskyttet mot frost hmmm? hvordag gjør mann det om den kan plantes ut no da og leve lykkelig i mange år ute?ikke hvet jeg,men min skal få kose seg inne i vinter .

I kveld skal vi til Leira,da må jeg begynne å tenke på julebaksten for kakeboksene er der inne :)) jeg har også planer om å pakke inn alle julegavene så er det gjort.

Det er bare en uke til vi flytter opp i huset,1 desember er det meningen att datter og samboer skal flytte ut,så jeg må se hvilke gardiner jeg vil ha med også,tror jeg har tatt vare på det meste fra tiden da vi bodde her 🙂 om noe kan brukes får tiden vise.

Nå tror jeg att jeg må koke litt ekstra kaffe og se om jeg finner igjen energien min :)) har litt strikk som må ferdigstilles :))

ønsker dere en nydelig dag

22 kommentarer

Siste innlegg