ut på landet

God morgen.I dag var jeg tidlig oppe,og her nyter jeg freden og roen i heimen 🙂

Jeg har det godt i Volda men ser at roen og freden ute på landet gjør noe med en ,jeg slapper så utrolig godt av her inne i fjorden 🙂

I dag vil jeg gå en tur,jeg vil besøke ei granne ,og jeg vil pakke inn litt julegaver :)skulle pakket inn alle gavene for dei ligger klar,men har selvsagt ikke nok papir 🙂

Skulle ha laget noen julekaker for det er her jeg har kjøkkenmaskin og kakebokser,men selvsagt ligger halvparten av ingrediensane igjen i Volda,sukk det er ikke bare bare for et stakkars hode å ha 2 kjøken på 2 forskjellige plasser da.

Må nok fram med huskelista igjen ja hi hi.

Siden vi bare er her i helgen vil jeg ikke ha et krevende strikk i hendene ,men litt raggegarn har jeg funnet frem så kan jeg strikke litt sokker,lett å strikke selv om en prater eller ser på tv.

Da ønsker jeg dere en nydelig lørdag,:))

ps det er ikke dagens bilde :))

22 kommentarer

Siste innlegg