vil noen ha ?

Det har seg slik att vi har fått så altfor masse snø :(men jeg er raus og deler gjerne så vil noen ha er det bare å komme hit og forsyne seg hi hi.

I går gikk jeg på tur,jeg hadde på lave sko og gikk på svart asfalt og markane var omtrent grønne her inne på Leira:) så våkner vi til dette

la det være sagt ,jeg har IKKE bestilt all denne snøen og fortsetter det slik som nå utover dager så er det nermere halvemeteren før dagen er omme.

No har vi planer om å kjøre til Volda igjen i kveld og er det som jeg frykter så er det litt mer snø der enn her inne  og det betyr enorme mengder.

Så hva skal da denne dagen bringe ? jo vi må måke snø,vi må ta i hus ved og jeg skal ha med både tepper og gardiner til huset i Volda men innimellom strikker jeg tykke ullsokker :))

Ønsker dere en fin søndag 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg