små julekranser

Her går det unna :))men når en har alt en treng så er jo det fort gjort å skape noe vakkert.

Jeg hadde 2 små isopor ringer og 10 meter med band ,og som dere hvet en mengde med div plukket fra naturen :))jeg tok førbilder og tenkte ikke før jeg slettet,men no er jeg ferdige og resultatet av mine førmiddags sysler ble 2 vakre små julekranser 🙂

Båndet som jeg surret rundt isopor ringen er festet med knappenåler i enden og en i bunn

med limpistol festet jeg noen orekongler,småkongler fra en tuja og en kastanjenøtt 🙂 hadde i utgangspunkt planer om å gå til sentrum og se om jeg kunne finne en lite fugl eller nisse og lime fast også,men det har jeg slått fra meg synes dei vart så nydelige slik som dei e med det jeg fant i skogen :)det enkle kan ofte være det beste ikke sant :))

24 kommentarer

Siste innlegg