ikke på lag

I dag har ikke været vært på lag med meg.Jeg holdt meg hjemme hele førmiddagen,da var det opplett og fint ute,vel så kledde jeg på meg,og for sikkerhets skylt puttet jeg visa kortet i lomma :)) og begav meg ut.

Det varte ikke lenge før regnet begynte å dråple,hldigvis tok jeg med paraply,turen gikk nedover,jeg kom over nok et digert bøketre :)og hamsen låg der rundt omkring(må ned en tur til og plukke ) da jeg hadde kommet så langt bestemte jeg meg for å gå helt ned i sentrum :)jeg trengte en ny julestjerne til å henge opp i vinduet 🙂

Den jeg ville ha fant jeg på nille og der fant jeg også noen nydelige julekrus,så jeg kjøpte med 2 stk så jeg og mannen kan ha hver vår når jeg koker kaffe :))

slik er den ene siden

og slik på den andre :))

Jeg fikk kjøpt med litt gosaker fra rema deriblandt lutefisk som jeg skal ha til middag i kveld,mannen får vanlig kokt torsk hi hi.

Vel ute av butikken så hadde det snudd til et forferdeligt vær,det blåste og regnet øste ned,jeg kom meg til bussen og under tak,jeg ser på bussruta og trodde jeg måtte vente en time,phjuuuuu bussen var litt forsinket og kom like etter :))

Vel oppe i byggefeltet er det ikke mange stegene å gå opp til huset vårt men du verden så våt jeg vart alikavel.Jeg fikk skiftet til tørt,kokte litt kaffe og da var det slutt,regnet forsvant og jeg kunne ane blå himmel.

Jeg har vært inne siden,og det har ikke kommet mere regn,været var rett og slett ikke på lag med meg idag

14 kommentarer

Siste innlegg